2.0 Een weekie Home Hill

22 maart 2010 - Ayr, Australië

G'day y'all!!

zondag 14 maart zijn we met onze gewéldige wagen vertrokken via mission beach naar Home Hill, ( hier wonen 2 bekenden uit Vleuten die een jaar geleden geémigreerd zijn). Onderweg werden we nog aangehouden voor een blaascontrole ( ja danny, toon, aart, martijn,kluuk en rien ,die hebben ze hier ook...) uiteraard hadden we niet gedronken, het was immers 13.00 uur, toch knepen we hem wel een beetje, want de auto was niet verzekerd, had geen apk en stond eigelijk helemaal niet op onze naam!! maargoed, een kleinigheidje hou je altijd.
eenmaal aangekomen ( na de aanschaf van 4 kratten kouwe stubbies ) en wat kennis gemaakt te hebben, werd eerst de bbq maar eens aangestoken! Hoe goed Jordy ook z'n best deed met de bbq volgens buurman Stewie 'the fuckin' immigrant' can't cook!! cu'z he's from christmas island ( een illegalen eiland hier ergens). dus Stew dee het zelf mar effe. by the way : stew is a really good cock ( kok )

we hebben Jordy's werkgever ontmoet op amée's verjaardag en hij nodigde ons uit voor een avond at the creekhut, een of andere plaatstalen hut aan de rand van het strand, alwaar we meerdere stubbies hebben weten leeg te krijgen. ook daar werd wederom de bbq gestart , en zelfs de volgende ochtend om half 8 zaten we alweer te bbqen.... als ontbijt! vooral die bolle kreeg het lekker weg, die vette zooi in de vroege morgen na een avond zuipen hehe.....

na dit lekker gezonde ontbijtje zijn we met jordy's boot de zee op gegaan om te gaan vissen, terwijl nick met jordy de crabpott's ging legen ging de rest vast vissen ( vernooij had gelijk jordy's tophengel in de knoop weten te manouvreren dus dat ging super...) maargoed, natuurlijk had die smalle jongen met dat brilletje gelijk tuk, dat istie niet verleerd uit die goeie ouwe P&D tijd ( D had even geen tijd voor deze trip ( natuurlijk druk met revalideren en spice kijken ) maar ook zonder deze topstroper werd de tigerstingray vakkundig geland ( zie foto's). eerst waren we nog bang dat het een crocodil was omdat hij af en toe ff bleef zitten op de grond ( teringbeest)....

smiddags hebben we de mudcrab gekookt die nick boven water wist te krijgen, maar die bleek eigelijk gewoon oud hollands niet te vreten te zijn... laten we eerlijk wezen...

Luuk's specialty is vissen met de handlijn, dat kunt u zien bij filmpjes.... wát een atletisch vermogen!

die zelfde avond hebben we eerst maar is in d kroeg gezeten en wat gegeten ( en gedronken niet te ergeten) want: de volgende dag stond er een serieuse klus op het programma.... die KUTwagen door de apk helpen!! er moest een plaat in de vloer worden gelas, ant die was doorgerot dankzij de airco en ook 2 uitlaatpakkingen waren aan vervanging toe! uiteraard draaien wij onze hand daar niet voor om zoals u ook op de foto's kunt zien! Jordy's werkgever Jeff bood aan om dit bij hem in de werkplaats te doen omdat wij van die fijne knullen zijn en zo goed van manieren zijn en zo knap en ja, eigeijk zou hij ons willen adopteren als dat mogelijk zou zijn maar die flyer wo'nt go up natuurlijk.

vrijdag was ook nog niet echt volgeboekt met spannende dingen dus hebben we toen onze motorkap maar eens een likje verf gegeven nadat nick zich eigen had uitgeleefd op de oude lak en spuitplamuur ( 5mm dik ) , een beetje velgenzilver doet wonderen! he shines like a dickhead in the moonshine....( volgens jordy dan). zaterdag weer een feestje, dit keer een verjaardag van een maat van Jordy genaamd lee, deze rekel werd 40 jaar, best feessie: ons eigen bier en voor de verandering weer is een bbq met een paar bonken vlees)

zondag hebben we nog de laptop van jordy en amée nog even gefixt waar wij nu barre schik van hebben!!

nou de groeten hé!

en bedenk altijd: als de dagen langer worden, blijf dan altijd krenten in de pap fleppen! ( thát's the shit we're chasing!! )

1. Arthur:
    22 maart 2010
    Goed stukkie manne!!!! en goed bezig daaro!!!
    Gr. uit Wilnis
  2. wimpie:
    25 maart 2010
    ah telefoonnummertje werkte jonges? jullie vervelen je niet erg denk. grtzz! 'go like clappers pal's'
  3. sjordy:
    26 maart 2010
    ey boer'nn,
    lekker op de gragstrip geweest?
    that's the shit you're chasin'. en ik ben echt fair dinkum!!!
    nog een paar twimtutters en juiceextractors kenne ontdekken daar op maggie island? geen last van scissorbirds??
    nou eh....set him up thereoo!
    enne...first you have to look the cat out of the tree, before the monkey comes out of the sleeve!!!
    cheers mates!!!!!!!!!!!!
  4. marlies:
    30 maart 2010
    hee, ben net thuis wezen eten en guess what:
    de koelkast zat nog helemaal vol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nee geintje.
    Alles goed daaro?
    xx
  5. Eileen:
    6 mei 2010
    Jongens, waar blijven de verhalen over de katoenbolletjes??!

Ciao